Дитячий садок починає працювати над проблемою:"Формування особистості дошкільника засобами трудового виховання". Вихователі закладу використовують у своїй роботі елементи нових методик та інновацїі. Працюють за методикою Л. Шульги "Розвиток творчих здібностей дітей на заняттях з малювання".
Технологія спрямовує на стимулювання пізнавальної активності дітей, розширення й систематизацію уявлень про довкілля. Діти зображають навколишнє тільки після емоційних зустрічей з ним у процесі спостереження, розгляду картин, слухання музики, читання, розповідання. Головне завдання організації зображувальної діяльності – виховання естетичних почуттів, а допоміжне – навчання технічним прийомам. Чим більше органів чуття беруть участь у сприйманні навколишнього, тим повнішими будуть уявлення, глибшим – пізнання. |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.